lördag, februari 12

måndag, januari 10



MÅSTE. SLUTA. STRESSA. NU.

Hur svårt kan det vara att bara slappna av. Jag har det bra och snart blir allt mycket bättre. Jag ska snart säga upp mig -en tung sten kommer att lätta från mina axlar. Jag ska få bo med Ö, denna gång på riktigt, för alltid.

Det ska bli bra. Allt kommer att gå bra. Och jag har det bra.

tisdag, januari 4

Listor.

Jag vill:
  • Adoptera ett barn
  • Bli smal och fit
  • Vara hälsosam
  • Plugga
  • Bli vuxen men ha barnasinnet kvar
  • Kunna få utlopp för min kreativitet
  • Ha ett jobb som jag älskar
  • Ha ett fint hus
  • Få en fin liten familj
  • Bli nöjd med mitt utseende men aldrig sluta bry mig
  • Vara ekonomisk
  • Älska min man och bli lika älskad tillbaka
  • Få ett lugn i själen

Ojdå.

Råkade visst sova till klockan 13.00 idag. Lite jobbigt men ändå jääävligt skönt!
Fick mens i natt. Tjoho! Vaknade några gånger av mensvärken from hell. Den finns där dock fortfarande.
Längtar något enormt efter Örjan nu. Bara sju dagar kvar! :D Och sen ska vill till Manchester! Kul ju!
Okej. Nu ska jag göra.. nåt. Hej.

måndag, januari 3

Drömmer om att få adoptera ett barn.
DENNA KVINNA OCH DENNAS MAN ÅKER TILL ENGLAND DEN 15:E FATTAR NI!!

lördag, januari 1




Gott nytt år!

måndag, december 27

Idag har jag:
Vaknat upp i mitt gamla tonårsrum hos mammapappa, ätit tomtegröt till frukost, lekt och gosat med Ludvig, gått hem i ett sagolikt snölandskap och önskat att jag hade kameran med mig. Jag har gått upp till byn för att posta mina räkningar, handlat och kommit hem igen för att inse att jag glömde det viktigaste; posta räkningarna.
Jag har slappat i soffan, beskådat min lägenhet, tittat på klockan och planerat att jag skulle städa bort festsmutsen sedan i lördags. Jag har inte städat.
Jag har tvättat, diskat, lagat goda quesadillas innehållande: tomatpuré, soltorkade tomater, rödlök, starka korvar, mozzarella och färsk basilika, med en hemmagjord guacamole innehållande: vitlök, salt, svartpeppar och sambal oelek.
Nu har jag ätit, pratat med lillebroren och nu ska jag ringa min käre fästman (som kommer ner den 11:e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

puss.
Några frågor:

  • När har min mens tänkt att komma?
  • Varför gör det ont i min livmoder?
  • Varför prackar alla gyntanter på en p-piller?
  • När ska jag säga upp mig?
  • Varför är min lägis alltid stökig?
  • Varför hatar jag att städa?
  • Är jag lat?
  • Zelda är sötast i hela världen men varför är hon inte gosigare om hon älskar mig så mycket som hon säger?
  • Var tog min nyfunna energi vägen?
  • Är jag psyksjuk?
  • Är jag sjuk?
  • Har jag en allvarlig sjukdom?
  • Är jag hypokondrisk?
  • Varför är inte jag smal?
  • Varför är inte jag brunett? Världen hade varit bättre om jag var brunett.
  • Kommer jag att få barn?
  • Vill jag ha barn?
  • När kommer jag att kunna ha en hund?
  • Vad ska jag plugga?
  • Varför är inte Norge och Sverige ett land?
  • När ska jag få en fin hy igen?
  • Vad ska jag ha på mig på nyår?
  • Hatar Zelda mig?
  • Varför målade vi brunt i vardagsrummet?
  • Är jag inte så bra på inredning som jag tror?
  • Är jag sämst på allt?
  • Vad ska jag göra med mitt hår?
  • Har jag ett kontrollbehov?
  • Varför tog inte jag tag i städ/tvätt när jag kom hem?
  • Är det verkligen så att det spökar hos mammapappa?
  • Finns det spöken?
  • De jag tänker på ibland, tänker de på mig?
  • Är det djurplågeri att operera bort klorna på kattekissar?

Om svar finns på dessa frågor och du sitter på dem så maila mig på
förvirradtjej_utanliv_85@hotmail.com
MVH A-S
PS. Mycket tacksam för svar. Endast seriösa. DS.
ha det bra kexchokla

Läsare: